maanantai 3. syyskuuta 2018

Tautinen kesä

Kyllä sanan mukainen kesä.
Ei ole ollut kovin mukavaa, vaikka enimmäkseen olen töissä kyennyt käymäänkin.
Taidanpa mennä jälleen kerran lääkäriin ja sanoa, että joko tutkitaan jalat tai pää, mutta nyt en lähde ennenkun tutkitaan. JA PISTE.
Olen sen kerran tehnyt ja silloin oli kyse polvesta, joka kiukutteli koko kesän.
Sanoin;" Hyvä on. Minun polvessa ei ole mitään vikaa, joten lähete suljetulle osastolle, jossa tutkitaan pää siksi, että väitän polven olevan kipeä."
Lääkäri kysyi, että oonko tosissaan, mihin sanoin; " No tätä polven vaivaa on jo monesti juteltu, eikä kukaan teistä lääkäreistä ota vakavasti, että olen jo kolmekuukautta ollut saikulla. Joten nytkin sanoit, että mistä sen tietää ja onhan noita kipuja kaikilla silloin tällöin. Nyt on mun mitta täysi ja siksi annan kaksi vaihtoehtoa; joko tutkitaan polvi tai suljetulla tutkitaan pää. "
Lääkäri laittoi lähetteen ja polvi tutkittiin.
Vika löytyi ja saatteena, ettei koskaan parane.
Nyt on erilainen vaiva, mutta kärsivällisyys loppu, joten taidan tehdä samallaisen lääkärikäynnin tämän kuukauden aikana.
Siitä sitten lisää toisella kertaa.
Mukavaa alkavaa syksyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti